Reparatieverzoeken met een spoedeisend karakter kunt u uitsluitend telefonisch melden via 088 77 00 000 en kies 3.

  • Gaslek
    Ruikt u gaslucht? Zet alle ramen en deuren open en sluit de hoofdgaskraan. Neem telefonisch contact op met ons kantoor op 088 - 77 00 000 en kies 3. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.
  • Storing lift
    Bij een storing aan de lift neemt u direct contact op met het liftbedrijf. Het telefoonnummer staat op de sticker bij de liftingang. In de lift volgt u de instructies op het bedieningspaneel.
    > Orona, 0172 446 111
    > MO2, 0800 8600 860
  • Rioolverstopping
    Bewoners die deelnemen aan het Pré Woonpakket en bewoners van etagewoningen: meld de rioolverstopping via telefoon 088-7700000 en kies 2. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend. In elk ander geval dient u zelf voor herstel te zorgen.

  • Storing individuele centrale verwarming (cv), radiator, WTW of expansievat?
    Houdt u de ruimte rond de cv-ketel vrij? Zo kan de onderhoudsmonteur bij de ketel.
    Postcode 1941 CK t/m 1969 MA | Bel: 0900 821 2174 | Firma Breman
    Postcode 2011 AC t/m 2033 ZR | Bel: 023 531 9454 | Firma Mampaey
    Postcode 2034 AK t/m 2121 XZ | Bel: 0900 821 2174 | Firma Breman

    * Postcode 2037:
    Voor de geisers van wooncomplex William Boothstraat 97 t/m 191, Baden-Powellstraat 95 t/m 189, Thomas Morestraat 135 t/m 229 | Bel: 0900 821 2174 | Firma Breman

    ** Postcode 2061:
    Voor storingen aan centrale verwarming en mechanische ventilatie op de adressen met postcodecijfers 2061: Zuster Constancelaantje 1 t/m 51, Duinvoetlaantje 1 t/m 77 en Brederodelaan 60 t/m 64 A t/m F | Bel: 023 531 9454 | Firma Mampaey

Lees meer over cv-ketel

Bel: 023 531 9454 - Firma Mampaey
Uitzonderingen hierop zijn de flatbewoners van:

  • Poort van Noord, Haarlem:
    Rijksstraatweg 588 t/m 712, Tesselschadestraat 93 t/m 155, Daniel Mostartstraat 1 t/m 5, Gerardus Vossiusstraat 1 t/m 5, Leonora Hellemansstraat 1 t/m 7 Muiderslotweg 1 t/m 5. U belt bij:
    - geen warm water: 085 021 80 00. Of mail de firma Eteck
    - storing vloerverwarming: 088 77 00 000 (Pré Wonen, optie 4).
     
  • Charivarius, Haarlem: Charivariusplantsoen 1-8, Du Perronstraat 2 t/m 58, Jan Campertstraat 22 t/m 74, Menno ter Braakplantsoen 4,5, 8, P.C. Boutensstraat 142 t/m 206. U belt bij:
    - geen warm water: 085 021 80 00. Of mail de firma Eteck
    - storing vloerverwarming: 088 77 00 000 (Pré Wonen, optie 4).
     
  • Finlandstraat/Zwedenstraat, Haarlem:
    Finlandstraat 1 t/m 95 (oneven), Zwedenstraat 3 t/m 81. U belt bij:
    - storing warm water en cv: 088 270 31 01 (Comfort Partners).         

Houdt u de ruimte rond de cv-ketel vrij. Zo kan de onderhoudsmonteur bij de ketel.

Let op: Noteer eerst de storingscode. Deze verdwijnt als u de cv-ketel reset/opnieuw opstart.

  1. Heeft het toestel een resetknop? Druk op de knop om het toestel te resetten.
  2. Staat de gaskraan open? Nee? Draai dan de kraan open en (her)start/ontsteek de ketel.
  3. Zit de stekker in het stopcontact? Nee? Steek dan de stekker in het stopcontact en (her)start/ontsteek de ketel.
  4. Controleer of de kamerthermostaat hoog genoeg staat om te verwarmen.
  5. Controleer de zekeringen/stoppen en de aardlekschakelaar in de meterkast.
  6. Druppelt er een kraan voor warm water? Ja? Draai deze dan goed dicht. De verwarming werkt namelijk niet indien een kraan druppelt.
  7. Controleer de druk in de CV. De druk moet tussen de 1,5 en 2,0 Bar zijn. Is dit niet het geval? Vult u dan de cv-ketel bij.
  8. Heeft het toestel een waakvlam, controleer dan of dezebrandt.
  9. Staan de radiatorkranen open? (de radiator in de woonkamer dient altijd open te staan)
  10. Zorg dat het zeefje in de kraan altijd kalkvrij en schoon is. Kalk verkleint namelijk de hoeveelheid warm water en veroorzaakt mogelijk een wisselende watertemperatuur.

Is het toestel nog steeds in storing? Meld de storing dan bij uw installateur. Houdt u er rekening mee dat uw installateur de storingscode wilt weten.

delen