Let op! Reparatieverzoeken voor de algemene ruimte zijn voor alle huurders van uw complex te zien.



 

Wilt u liever bellen, dan kan dat op telefoonnummer 088 770 0000 en kies optie 1.


Storingen melden

Bewoners die deelnemen aan het Pré Woonpakket en bewoners van etagewoningen:  

  • Meld de rioolverstopping via telefoon 088 770 0000 en kies 3.  
  • Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.  


In elk ander geval dient u zelf voor herstel te zorgen. 

  • Postcode 1941 CK t/m 1969 MA: Bel 088 115 1313, Firma Bonarius 
  • Postcode 2011 AC t/m 2033 ZR: Bel 023 531 9454, Firma Mampaey   
  • Postcode 2033 Hof van Egmond en Arnulfstraat: Bel 088 770 0000 (kies 4)  
  • Postcode 2034 CH t/m 2037 GJ: Bel 023 526 1503, Firma Goes Plooy 
  • Postcode 2041, 2042, 2116: 
  • Postcode 2061: Bel 023 531 9454, Firma Mampaey 
  • Postcode 2101, 2102, 2103, 2105, 2121: Bel 023 531 9454, Firma Mampaey  


Houdt de ruimte rond de cv-installatie vrij. Zo kan de onderhoudsmonteur er goed bij. 

Storingen aan een collectieve cv-installatie binnen alle postcodes kunt u melden via telefoonnummer
023 531 9454, Firma Mampaey.  
 
Uitzonderingen hierop zijn de flatbewoners van Charivarius, Haarlem: 

  • Charivariusplantsoen 1-8  
  • Du Perronstraat 2 t/m 58 
  • Jan Campertstraat 22 t/m 74 
  • Menno ter Braakplantsoen 4, 5, 8 
  • P.C. Boutensstraat 142 t/m 206 

Voor deze bewoners geldt: 

  • Geen warm water: Bel 085 021 8000 of mail klantzaken@eteck.nl, Firma Eteck 
  • Storing vloerverwarming: Bel 088 770 0000 kies optie 4, Pré Wonen 

Heeft u problemen aan de geiser en is de geiser eigendom van Pré Wonen? Neemt u dan contact op met de Firma Mampaey via 023 531 9454. 

Is de geiser van uzelf? Dan dient u zelf voor het onderhoud of reparaties te zorgen. 

Let op: Noteer eerst de storingscode. Deze verdwijnt als u de cv-installatie reset/opnieuw opstart. 

  • Heeft het toestel een resetknop? Druk op de knop om het toestel te resetten. 
  • Staat de gaskraan open? Nee? Draai dan de kraan open en (her)start/ontsteek de ketel. 
  • Zit de stekker in het stopcontact? Nee? Steek dan de stekker in het stopcontact en (her)start/ontsteek de ketel. 
  • Controleer of de kamerthermostaat hoog genoeg staat om te verwarmen. 
  • Controleer de zekeringen/stoppen en de aardlekschakelaar in de meterkast. 
  • Druppelt er een kraan voor warm water? Ja? Draai deze dan goed dicht. De verwarming werkt namelijk niet indien een kraan druppelt. 
  • Controleer de druk in de cv. De druk moet tussen de 1,5 en 2,0 Bar zijn. Is dit niet het geval? Vult u dan de cv- installatie bij. 
  • Heeft het toestel een waakvlam, controleer dan of deze brandt. 
  • Staan de radiatorkranen open? De radiator in de woonkamer dient altijd open te staan. 
  • Zorg dat het zeefje in de kraan altijd kalkvrij en schoon is. Kalk verkleint namelijk de hoeveelheid warm water en veroorzaakt mogelijk een wisselende watertemperatuur. 
  • Is het toestel nog steeds in storing? Meld de storing dan bij uw installateur. Houdt u er rekening mee dat uw installateur de storingscode wilt weten. 
delen