Onze drijfveer, missie en kernwaarden

Elke dag zetten we ons in voor een fijn thuis voor onze huurders. Onze drijfveer, missie en kernwaarden zijn het kompas voor hoe we dat doen, voor wie we dat doen en welke keuzes we daarbij maken.

Onze drijfveer

Bij alles wat we doen en alle keuzes die we maken zijn we ons bewust van ons bestaansrecht: zorgen voor goede woonruimte voor de mensen die dat nodig hebben. Alle mensen hebben recht op een fijne, veilige plek. Een huis waar ze zichzelf kunnen zijn, en vanuit waar ze zich kunnen verbinden met de gemeenschap. Iedereen die bij ons werkt, in welke functie dan ook, is zich bewust van dat belang. Dat geeft houvast en zorgt dat we onszelf blijven, hoeveel er ook verandert.

Onze missie

Iedereen in Nederland heeft het recht om goed te wonen. Daarom zorgen wij in de regio IJmond en Zuid-Kennemerland voor goede, duurzame en betaalbare huurwoningen voor mensen die dat nodig hebben. Ook dragen we bij aan de vitaliteit van de wijken waar onze huurders wonen. Dit doen we samen met onze partners in de regio. Bij dit alles zorgen we ervoor dat Pré Wonen financieel gezond blijft. En hebben we aandacht voor het fysieke en mentale welzijn van onze medewerkers. Een fijn thuis voor onze huurders, nu en in de toekomst. Daar gaan we voor.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden vertellen wat wij belangrijk vinden, waar we voor staan en hoe we handelen.

Dienend

Alles wat we doen draagt bij aan een fijn thuis voor onze huurders. We zoeken hiervoor nadrukkelijk verbinding met collega’s, huurders en partners. Samen zien we meer en komen we verder.

Duidelijk

Bij ons weet je waar je aan toe bent. We zijn duidelijk in onze keuzes en ambities en voelen ons daar verantwoordelijk voor.

Daadkrachtig

Wij doen wat nodig is om ons doel te bereiken, ook als we daarmee buiten de gebaande paden gaan.

Onze klantbeloften

We vinden het belangrijk dat huurders op ons kunnen bouwen. Klanttevredenheid is de afgelopen jaren gestegen. Ons doel is om dit de komende jaren verder te verbeteren. Daarom doen we onze huurders 3 beloften. Al onze medewerkers maken zich hier hard voor.

Binnen 2 werkdagen krijgt u een persoonlijke reactie.
Medewerkers van Pré Wonen zijn op de hoogte van eerder contact over hetzelfde onderwerp. Zo hoeft u nooit 2 keer uw verhaal te vertellen.
Als wij uw vraag niet binnen 2 werkdagen kunnen oplossen, krijgt u een vast contactpersoon.
Youtube thumbnail

Lees meer over onze doelen

Magazine Meerjarenstrategie 2025 t/m 2028
Lees voor
In het kort: Infographic Meerjarenstrategie
Lees voor
In het kort: Doelgroepen- en portefeuillestrategie
Lees voor