Wat gaat de huurder daarvan merken?
“We willen in alles wat we doen laten zien dat we ‘dienend, duidelijk en daadkrachtig’ zijn. Dat betekent dat we duidelijke besluiten nemen. En dat we onze plannen met daadkracht uitvoeren: we zetten echt die schop in de grond en verbeteren onze woningen. We beloven dat we binnen 2 dagen reageren op een vraag of klacht. En dat huurders ons nooit 2 keer hetzelfde verhaal hoeven te vertellen. We doen wat we zeggen en we zeggen ook eerlijk als dingen niet kunnen of niet goed gaan. Dat zijn onze beloftes aan de huurders. En daar mogen zij ons ook op aanspreken.”
Wat verwacht je van de huurders?
“Dat ze hun mening laten horen! We zoeken betrokken huurders die ons vertellen wat ze van onze plannen vinden. Daarom roep ik al onze huurders op: word lid van een van de huurdersvertegenwoordigingen of bewonerscommissies. Of neem deel aan een bewonerspanel. Uw mening is heel belangrijk voor ons.”
Wat verwacht je van 2025?
“Ik hoop dat we in goede harmonie met elkaar blijven omgaan. Zeker nu, met alles wat er speelt in de wereld. Ik gun iedereen - onze huurders, collega’s en partners - een fijne samenleving. Wij pakken hierin onze rol, maar uiteindelijk hebben we elkaar nodig om dit waar te maken.”