Mijn Pré WonenContactZoeken

Reparatieverzoeken indienen

Via uw account op ‘Mijn Pré Wonen’ of neem direct contact op met de aannemer via 088 77 00 000 en kies voor optie 2.


 

Bij inbraak moet u zelf aangifte doen bij de politie. Schade als gevolg van de inbraak kunt u aan ons doorgeven op telefoonnummer 088 77 00 000.

Bent u uw (huis)sleutels kwijt? Vervelend!

U kunt het beste contact opnemen met een sleutelspecialist. De kosten hiervan zijn voor uzelf.
Pré Wonen is niet verantwoordelijk voor nieuwe sleutels of een nieuwe cilinder.

Bij een storing aan de lift kunt u direct contact opnemen met het liftbedrijf. Het telefoonnummer staat op de sticker bij de liftingang of u belt via de vaste telefoon in de lift.

  • Möhringer Liften, 023 534 4355
  • Orona, 0172 446 111
  • MO2, 0800 8600 860

Problemen met de centrale verwarming (cv), radiator, WTW of expansievat

Let op: Noteer eerst de storingscode. Deze verdwijnt als u de cv-ketel reset/opnieuw opstart.

1. Heeft het toestel een resetknop? Druk op de knop om het toestel te resetten.
2.  Staat de gaskraan open? Nee? Draai dan de kraan open en (her)start/ontsteek de ketel.
3. Zit de stekker in het stopcontact? Nee? Steek dan de stekker in het stopcontact en (her)start/ontsteek de ketel.
4. Controleer of de kamerthermostaat hoog genoeg staat om te verwarmen.
5. Controleer de zekeringen/stoppen en de aardlekschakelaar in de meterkast.
6. Druppelt er een kraan voor warm water? Ja? Draai deze dan goed dicht. De verwarming werkt namelijk niet indien een kraan druppelt.
7. Controleer de druk in de CV. De druk moet tussen de 1,5 en 2,0 Bar zijn. Is dit niet het geval? Vult u dan de cv-ketel bij.
8. Heeft het toestel een waakvlam, controleer dan of dezebrandt.
9. Staan de radiatorkranen open? (de radiator in de woonkamer dient altijd open te staan)
10. Zorg dat het zeefje in de kraan altijd kalkvrij en schoon is. Kalk verkleint namelijk de hoeveelheid warm water en veroorzaakt mogelijk een wisselende watertemperatuur.

Is het toestel nog steeds in storing? Meld de storing dan bij uw installateur. Houdt u er rekening mee dat uw installateur de storingscode wilt weten?

Waar meld ik de storing?      
       
Postcode     Bedrijf   Spoed Geen spoed

1941 CK t/m 1969  MA    

Energiewacht         

088 555 3000 www.ewacht.nl

2011 AC t/m 2033 ZR  

Mampaey 023 531 9454      www.mampaey.nl

2034 AK t/m 2121 XZ

Breman 0900 821 2174

www.breman.nl

       
Collectief      
Collectief Mampaey 023 531 9454    www.mampaey.nl
       

Uitzonderingen hierop zijn:

     
Poort van Noord Pré Wonen 088 77 00 000

www.prewonen.nl

Charivarius Pré Wonen 088 77 00 000

www.prewonen.nl

Finland-/Zwedenstraat Pré Wonen 088 77 00 000 www.prewonen.nl

Onderhoudsabonnement (Pré Woonpakket)

Als u deelneemt aan het Pré Woonpakket wordt het kleine dagelijkse onderhoud, dat normaliter voor verantwoording van de huurder is, door Pré Wonen gedaan. Welk onderhoud dit precies is, welk onderhoud u dan nog zelf moet doen en welk onderhoud altijd voor rekening van Pré Wonen is, leest u in de brochure 'Informatie over kleine reparaties'.

Het Pré Woonpakket gaat u aan voor 12 maanden. Na afloop van deze periode verlengen wij uw deelname telkens stilzwijgend met een maand. De kosten zijn per maand €4,00 en €0,55 administratiekosten.

Iedere huurder kan op elk gewenst moment vrijwillig deelnemen aan het Pré Woonpakket. U kunt het abonnement digitaal afsluiten. Dit kan via uw account op ‘Mijn Pré Wonen’ of middels dit formulier.